bloglovin start mail

Lööööök

2010-04-27 17:07:55
På praktiken idag fortsatte jag med produktfotograferingen. Hade med mig studentmössan, äpple, lök, lime...

Den bild jag blev mest nöjd med är löken. För att stötta upp den använde jag några kaffebönor som låg kvar sedan gårdagens bild. Efter att en liten böna trillade iväg insåg jag att bilden säkert skulle bli intressantare med massa bönor. Så bilden på löken blev lite lik gårdagens. Tycker dock inte att det gör så mycket. Funderar på om man ska göra om den men använda sig av pepparkorn eller liknande istället?


Senaste timmarna har jag lekt lite med en storformatskamera. KÄRLEK! Imorgon ska jag ta en bild med den också som ska skickas till labbet, intressant intressant!

Nu ska jag vilket fall pallra mig hem till A och plugga matte, jippie.. ching chong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Denna sida ses bäst i Mozilla Firefox eller Safari.
-
-
-
-