bloglovin start mail

Great Balls Of Fire

2010-04-26 20:26:38
Sedan vecka 11 har jag haft praktik på Delight Studios. Ett företag som har fem studios som de hyr ut till företag som ska plåta. Massa kända företag fotar där, typ H&M, Monki, Gina Tricot, Hertz, Elfa, Ferrari m.m. Idag passade jag på och snodde en studio. Fick i uppgift att fota något vitt mot en vit bakgrund. Efter en del pill och lite genomgång av snälla Annika blev resultatet såhär:


Tycker att det blev helt okej! Imorgon tänkte jag ta med lite grejor hemifrån och plåta lite produktfoto. Har inte kommit på vad ännu.. Funderar på att ta bättre bilder på min studentmössa! Känner även att jag kanske borde ha gått till Ica och köpt lite flaggor m.m som kan man göra fina inbjudningar till studentmottagnigen med... Vi får se!


Kommentarer
Postat av: Ester

Ester Macova gillar Susanna Peterssons foto ;)

2010-04-26 @ 21:58:06
URL: http://bixbite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Denna sida ses bäst i Mozilla Firefox eller Safari.
-
-
-
-