bloglovin start mail

Artificial flower

2010-05-28 07:43:54

Idag är det sista dagen på Delight Studios. OCH MED ANDRA ORD 1 VECKA KVAR TILL STUDENTEN! scooore! Ska alldelles snart åka iväg, men innan dess ska jag springa till mörby och köpa jordgubbar och vaniljglass att bjuda på praktiken. Om nom nom!

Förövrigt är detta en tygblomma som fanns på hotellrummet på Kreta, bakgrunden är en plastpåse från ett supermarket. Vet att det är lite fail i hörnen, men vet inte om jag gillar att det är så eller inte? :)


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-05-28 @ 14:25:51
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blev en lyckad bild tycker jag! :)

2010-06-02 @ 00:07:22
Postat av: Lotta

Jag älskar bilden! Ses snart, kram Lotta

2010-06-02 @ 21:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Denna sida ses bäst i Mozilla Firefox eller Safari.
-
-
-
-